SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Mantap btul gaya Najwa ni.

Aku dh lama tak wt blog ni. Tetiba hr ni nak plak rs nye. Aku bukan pe cuma terlintas bila duk dgr lg Cinta Muka Buku dr Najwa ni. Tertarik jgk sb aku tau ramai yg gila dgn mukabuku ni. Remaja la berlumba-lumba nak wt yg terbaik. Pict tu mcm2 stail ada jgk. Facebook ni bgs jgk sb tak terdedah sgt dgn aksi lucah. Cuma gaya org dlm tu boleh kasi pecah sama gua punya hati.

Ada tak korang nak tiru stail mcm 2 artis kita ni. Najwa dan Yuna yg beraksi dgn gitar. Korang boleh blaja sendiri dan berlatih sehingga cekap dr tak pandai pe2. Kire artis harapan la jugak ni. Mmg dh nampak bnyk gaya artis menyanyi dengan gaya gitar di bahu. Diaorg reti ke tidak main gitar tu aku tak tau la. Aku pn duk tranning sb minat jd makin mendalam.

Anda KLIK banner di atas untuk belajar gitar.
 Anda KLIK banner di atas untuk belajar gitar.

KARAOKE DULU

video


JOM LAYAN DENGAN GITAR PLAK


video


Ape lg JOM la blajar main gitar ni pelan2.