SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Belajar secara PJJ


     Kini peluang datang lagi. Aku perlu rebut biar pun habis koyak rabak dibuatnya. Peluang ni jugak la yg aku duk tunggu selama ni. Akhirnya ini yg datang dulu dan aku harus ambil daripada aku duk tunggu yg lain, entah bila akan dapat. Cabarannya aku kena galas dan hadapi jua. Ini adalah untuk aku di masa hadapan. Semua kena cepat dan bergerak pantas. 

     Aku rasa ini mmg patut aku ambil disebabkan kesempatan yg ada dlm hidup aku. Walaupn dah khwn tapi belum ada anak. Ini peluang aku ada. Tinggal pula dekat jg dgn pusat. Senang bg aku nk berurusan nnt. Umur mcm aku ni jgk kena ambil tindakan sewajarnya. Bukannya tua sgt. Masih peringkat pra-ketuaan.

     Aku kena mengikuti pembelajaran yg sama semasa aku diperingkat Diploma dulu. Kini aku kejar Ijazah Sarjana Muda Sains. Mmg aku minat juga bidang ni walaupun aku ada kekuatan dlm bidang lain. Selalu semua kejayaan memerlukan pengorbanan. 

USM nnt ku dtg