SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Myvi-Go to school

  Aku ingin menubuhkan satu kelab khas utk pemilik Myvi je. Kelab ni nk dilakukan secara sederhana sahaja dan lain skit. Aku pn bkn pandai sgt ttg hal keta ni. Ini hanya utk kumpul dan maybe dapat la buat sedikit aktiviti yg difikirkan baik dan best. Caranya senang, yuran free dan siapa berminat hanya perlu post kn photo anda bersama myvi cun korang. Gaya tu masing2 la. Nk lentok pn takpe. Janji cun habis.

Kat sebelah dan bawah ni Myvi aku lah yg masih dlm keadaan teruna. Juz make up sikit2 je nk bg cun.hehehe. Modal pn tak bnyk. Buat time ada lebih sikit je.



 
Ini corak dah lain sikit. Gaya apa aku ikut tah. Janji puas tgk hasil sendiri. Aku mmg jenis tak suka ikut ckp org. Saje nk ada identiti sendiri dan lain dr org. Br GEMPAK tu. Tapi bkn modified enjin la. Hutang bank tu nk beli sebijik ni.



Harap sesiapa terbaca blog ni boleh la hantar email dan juga gambar2 Myvi anda kepada aku tanda sokongan. Aku akan masukkn ke dalam ruangan blog ini utk gens yang lain tgk. Jika banyak sokongan maka bolehlah dilanjutkan usia kelab yg diberi nama Myvi-Go to school.

Email - matrikgold@yahoo.com/
            matrikgold@gmail.com

2 comments:

aishah said...

mesti myvi ni hari2 pergi school kan... dah pandai ke myvi ni

Matrikgold said...

takpe la....dia tak pandai pn
asal dia tahu hormat tuan dia.