SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Thaipusam Day

Hari Thaipusam merupakan perayaan yang disambut oleh mereka yang beragama Hindu di seluruh dunia bagi menghormati dewa Hindu, Dewa Murugan atau juga dikenali sebagai Dewa Subramaniam.



So boleh lah dapat cuti sehari untuk rehatkan diri. Namun tak sempat jugak wat pepe pn sebab sehari mana cukup nak jalan jauh.  Aku bukan la nak pi Batu Caves join diaorang ni, jauh gak nak turun KL sb aku kat Penang. Lain-lain agama pulak tu.  Kalu ada hal penting boleh la aku drive jgk. Time wat bisnes dulu boleh la sb income masukk.

Kalu jenjalan ramai2 kan best. Boleh konvoi gi satu tempat. Gempak orang tgk tu. Member duk ajak gak tapi aku malas la sb automatik beban kerja jatuh kat aku. Diaorg juz support skit2 je pn. Macam tu la adatkan. Bila kita bagi alasan, dikata kita tak nak support. Tapi diaorg bg alasan jgk.

No comments: