SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

TM Unifi

 
Jom kawan-kawan kita bincang mengenai Unifi dari TM ni. Apa yang boleh diperkatakan bila melanggan servis ni? Setahu aku lah, ia mempunyai kelajuan yang dapat menyampaikan tiga perkara sekaligus. Sama ada itu atau tak aku belum pasti sebab aku pun belum guna lagi. Bayaran memang tinggi la sebab merangkumi 3 aspek - tv, intenet dan telefon. 

Disebelah ni adalah alat yang digunakan untuk menghubungkan tiga rangkaian tadi. Keperluan ini perlu berhubung dengan line telefon sedia ada dirumah. Menurut penglihatan aku, ia juga boleh menghubungkan rangkaian intenet secara WIFI. Tengok la pada modem dia tu, aku percaya kebolehan tu.  Rancang yang disampaikan melalui tv juga ada yang free macam Astro tetapi ada la rancangan yang dibayar mengikut pakej yang dilanggan. Kita dapat melihat movie melayu, inggeris atau lain yang terbaru. 

 
Lingkungan liputan sedang dilebarkan oleh TM ke seluruh Malaysia agar ia dapat dinikmati seluruh rakyat Malaysia. Untuk mengenal pasti lingkungan ini adalah dinasihatkan berhubung dengan pihak TM agar senang berurusan. Kawasan yang belum ada tu harap sabar menanti. Anda boleh melihat pakej-pakej yang disediakan dan sesuai untuk kegunaan kita. Cuba fikirkan pakej diberi dengan langgan yang kita buat sekarang. Semoga memberi kepuasan yang sebenar.



No comments: