SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

BMW cilok aku.


Nyaris aku terbabas, jebon punya BMW main cilok aku. Mentang2 la aku Myvi je. Nasib aku pegang stereng kuat, bleh la control lg. Tapi kat depan BMW kantoi sb sangkut dgn jln JEM, dpt gak aku speed sebelah dia. Mesti bengkak jiwa raga dia. Kiri kanan dia layan aku tgk....last aku biar je dia lalu depan aku sb mmg tak leh lawan la speed gan dia. 

3 comments:

Abang Long said...

Salam..enggang dgn pipit memang jauh bebenor bezanyer..tapi dua2 leh terbang...kira sama gak la tuh...hehehe

Piah Becok said...

bmw tak bersalah. tapi drebar tu memang patut digelakkan mase kamu ade di sebelah dia. pffftt

Miss Tira said...

Hehehe, laju macam mana pun kalau kat Malaysia ni akhirnya bertemu juga dengan jalan jem. :p