SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Cita-citaku Musnah, Impianku Bina


Lebih kurang macam ni la, cita-cita aku nak modifikasi kereta Saga FLX tidak kesampaian. Ini bermakna Tuhan nak aku simpan duit untuk cahaya mata pertama aku yg bakal dilahirkan nanti. Aku sungguh bersyukur dengan apa yg berlaku aku masih dapat lagi bernafas di dunia ini. Terkejut betul aku dgn tragedi yg menimpa aku dan isteri tercinta semasa pulang dr kg selepas mengundi tempoh hari. Berdegup  jantung aku dan ketar-ketar apabila keluar dr kereta memikirkan baby dalam perut isteriku. Baby sabar k, jgn nangis. Kesian dia terkejut masa di tidur waktu tu. Maklum la hujan masih turun dan sedap merasai hangat badan Ummi. Ambulans dtg terus je aku suruh isteriku pergi ke hospital walaupun dia masih boleh berjalan. Aku khuatir gegaran dan hentakan td menganggu keadaan baby di dalam. 
Aku dilanggar dr belakang dan merempuh kereta depan yg tak tau dia berhenti ke tak. 
Terdapat 4 buah kereta yg berlanggar dan dibelakang sebuah bas.
Kejadian berlaku berderet-deret dan kereta aku teruk disebabkan berada ditengah-tengah.
Video dibawah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Sorry video ada masalah teknikal....panjang sgt.

Sabar je dulu
Boleh tgk photo yang ada http://youtu.be/jZTGLtMmYpE


No comments: