SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Tak sabar tggu baby girl


Skrang genap la 36 minggu bg isteriku mengandung kn anak pertama kami. Walau dh 5 tahun kami kahwin, tahun ke 5 ni la kami miliki jua. Mmg pada awalnya kami nak ambil anak angkat apabila 5 tahun kahwin. Tp belum masuk 5 tahun, kami dah dikurniakan zuriat yg perlu kami jaga. Tp aku mmg dh ada anak angkat tp mereka dah besar dan lain sikit nak jaga kebajikan mereka. 

Walau dh 5 tahun kahwin, aku rs ini lah debaran yang cukup mengegar seluruh jantung dan organ dalaman aku. 
Ye la aku takut skit menunggu bilakah masa baby tu akan lahir, adakah dia akan tggu ayahnya balik kerja dulu.
Itu la persoalan yang berada dalam minda aku sekarang.



Ini lah detik-detik yang mengembirakan aku sb dpt melihat orang yg bakal lahir nnt dan akan di sayangi sepenuhnya.
Persiapan untuk nya dh ready, awal2 lg perabih duit utk baby. 
Segalanya mmg terbaik utk baby, cuma susu je belum beli lagi.
Baby ambik susu kat ibu ye nanti. Nnt abah beli yg mana baby suka. Baby bgtau la


Last sekali buat scan sb dr awal dulu lg ssh nak kenal pasti jantina baby.
Doktor kata asyik kepit je, maybe malu abah tgk kot.
Jgn la malu2 nnt abah nak tlg ibu  jaga baby camne?
Akhirnya dpt tau jgk, jika betul lah rezeki ibu & abah nnt.
Dpt la abah syg baby girl dan cium baby girl. muaaahhhhhhhh

Nanti abah & ibu letak nama yg baik2 utk baby
ZAHRA ZAHIERA
sedap tak.......maknanya Bunga yang berkilau
tp nnt abah adjust lg sb bunya apa yg berkilau ni.....bunga telur kot yg letak pastik warna warni tu kot
Hahahahahaha

ZAHRA IZZATY
(Bunga Kemuliaan)

ZAHRA MAISARAH
(Bunga Ketenangan)

ZAHRA FATHIYA
(Bunga Kemenangan)

ZAHRA AIMUNI
(Bunga Keberkatan)

ZAHRA YUSRINA
(Bunga Kesenangan)

ZAHRA ERYNA
(Bunga Cantik)

No comments: