SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Maaf jika Seksi Sudah

 Biasa jer Miera Leyana ni, senyum nampak manis je pun sepadan dengan orangnya.
 
Baru buka untuk ruang udara pernafasan.

Opsss....ini kan fesyen orang glamer utk populariti. Terseksi sudahh. Maaf la jika tak sesuai sebab ini baru sikit.

 Ini kira ok tak? Merah gituuuu......yeaahhhh
Ops belakang i nampak tulang la plak.

Tapi yang datang pun dasyat kasi gugur iman jgk. I buka bukak skit sb nak tau panas neraka.


11 comments:

cik ayin said...

budak baru nak naek..urmm..macam2 la

ayie said...

gambar yang 1st serius lawa..hehe

Matrikgold said...

cantik ttp cantik
tp biar cantik luar dalam

eqbalzack said...

salam, abg eq singgah sini...

alahaiii, artis baru mcm tu laa...buat tak nak pikir! lepas tu baru mintak maaf...
kot ye pun bawa la selendang ke..hehe

Matrikgold said...

adat manusia mcm tu la...
buat pastu minta maaf.
buat jahat terus lg bagus

Raji berkata said...

erm contoh org berpakaian tapi seakan2 berbogel
seksa mmg seksa @@

Matrikgold said...

entah la dia ni tak rasa bogel ke?
dah mmg nampak susuk tubuh tu.
buat la gaya berani tunjuk terus

lady dayana. said...

whoaaa tekejut nii. seksi gila. nampak abes. err malu nk tgk. hhuhu

mzhany said...

Nauzubillah min zalik.. :) semoga tidak berlaku gejala ini pada mereka yang kita sayang. :)

Dinie Syasya said...

yg atas tu budak baru nk naik..adatlah kena buka2 supaya nama cepat naik..yg kat bawah sekali tu..wow..lentikkkk..hihi.

Matrikgold said...

bdk sekolah br abis peksa. nnt dh lama lg open dia punya. air-con