SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Patut ke aku tukar?


Aku baru nak kekalkan prestasi berkhidmat tahun ni. Aku ada target untuk kenaikan pangkat dgn mudah. Walaupun selama ini, aku mempunyai rekod yg teruk sikit tp tak mau la ia menganggu kenaikan pangkat tu. Bukan nya besar pun kesalahan yg aku buat cuma rekod kehadiran aku agak memuaskan. Tapi aku tetap jalan kan tugas2 yg penting. Bukan ambil mudah sesetengah org tu. Kekadang rs geram jgk la sb nak naik pangkat konon ada org bodek depan boss, kekadang mengarah je. Tugas pun tak sempurna. Sambil lewa alih2 dpt plak pangkat. Nape la penilaian hanya tgk pada kertas. Kalu ada sistem yg semua org kena ikut dgn betul kn bagus. Nasib la tu, dah adat. Janji rezeki dia mkn dia sendiri yg tahu. Allah tak tulis kertas. 

Aku tak kisah la tu, janji aku buat apa yg betul. Aku bkn peduli sgt kata2 org ni cuma kena ambik tau jgk la. Nanti jd tak ketahuan lak. Pertukaran ni pun sb bini dpt ukar secara mengejut tidak mengikut perancangan yg ditetapkan. Target kami hujung tahun ni la nak tukar pun. Aku minta je la sb tak tahu dpt ke tak. 



No comments: