SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Perancangan ke Teluk Rubiah


Menarik jugak tempat ni utk mencari kedamaian. Sebenarnya kampung aku dekat la jugak kat sini. Aku selalu jugak datang ke Lumut, Teluk Rubiah tapi tak nah plak dtg ke sini. Ye la dulu aku kecik2 watpe nk sewa chalet duk kat sini. Balik umah kg lagi bagus.



 
Pantai yang agak bagus. Tapi mane org mandi-manda ni?


Macam mane korang rasa dgn kemudahan chalet dia, nampak ok la jgk. Nama pn chalet mmg mcm tu la design dia. Tak kan nak buat 14 tingkat plak. Kos dia aku tak pasti la cuma tgk pada apa yg ade dlm tu. 







Kat bawah ni plan jalan korang leh ikut. See u.

3 comments:

Firdaus Kasim said...

bro, btul ke laut kt lumut biru mcm kt gambar tue? wow! mcm kt Sipadan pula.. menarik..
Tips Menghilangkan Rasa Takut Tengok Cerita Hantu

Firdaus Kasim said...

bro, jom tukar banner nk? kalo berminta sila balas kt komen blog aq ye

Matrikgold said...

Photo tu aku paste je.hahaha
br perancangan