SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Final Piala FA sokong mane satu ni?

Kelantan berjaya menempah tiket ke perlawanan akhir setelah menumbangkan gergasi Merah Kuning (Selangor) dengan aggregat 6-1 
manakala Terengganu pula berjaya mengalahkan pasukan Pahang dengan aggregat 5-2. 
Kelantan VS Terengganu

Pasukan manakah akan menjulang Piala FA?? 
Nantikan keputusannya...



11.6.11 adalah tarikh keramat sebenarnya.. Betul2 tengah tahun, dikapit dengan angka 11. 
X tau lah angka ni beri tuah ke x.. 2 x penting.. yg penting, sejarah mesti dilakar..
 Juara mesti dibawa pulang ke
 Kelantan atau Terengganu, 
kita saksikan nnt.


sebenarnya aku ssh nak pilih sokong ni sb bini aku ore kelate dan tganu plak tmpt aku blaja dulu
lantak la sape menang pun. aku sokong negeri kelahiran aku Perak...kejo yeop kejo

No comments: