SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Jom kelik kelate...jom

Baru-baru ni aku balik la kg rumah mertua aku kat kelate.  Balik 5 hari sibuk dgn akviti berjalan je. Tak sempat nak wat keje yg aku dah plan. Tapi ms ni la peluang nk jalan2 sambil ziarah saudara.
Memula bwk family jenjalan dekat2 je untuk membeli barangan yg diperlukan untuk dibawa pulang.
Sb masih awal lg kami cadang tak mau la beli banyak. Sekadar tgk2 dan beli yg senang dibawa balik je.
Itu pun dah abis masa kat situ. 
Ye la masa dtg td dah la JEM dgn keta yg byk musim cuti ni. Melilau aku duk cari parking. 
Bukan ada shoping kompleks yg parking kat atas nun. 
Last2 jumpa kat belakang tepi corner gak, aku pun lipat la.
Gi berjalan tgk barang2 pastu tawar menawar. Tapi tak beli lg.hehehe
Aku pun mengeluarkan cadangan yg bernas utk isi kekosongan perut aku 
dengan mengajak singgah makan dulu.
Kami pun makan la dulu.


Kat bawah ni pulok sakan jugak la tempatnya
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Aku and family gi waktu malam. Memang ramai la org dtg cni abiskan duit yg sedia ada dlm bank.
Tempat ni dah berubah dah, tempat yg luas.
Aku tgk mcm pasar malam dah tapi luas giler dgn jualan barang2.
Org perempuan cukup suka la sb terlalu bnyk pakaian perempuan dijual disini.
Aku pn lain yg nak beli terbeli yang lain.
Koyak duit aku.
Korang dtg la sekali sekala sbg rakyat Malaysia.
Dtg negeri org pn best jgk.
Korang bleh tido lepak cni jgk. Sb aku tgk ada la geng bebudak SMK
dtg cni and tido cni dr Sarawak tu.
Jauh perjalanan diaorng masa cuti.


Photo ni hotel yg korang bleh menginap la yg terdekat dgn tmpt ni. Hotel lain byk lg. Itu terpulang atas korang la kan. Kat tepi pantai cna pn bnyk lg. Damai and tenteram skit. Kalu korang nak tahu la kan, wakaf che yeh ni sampai kul 4.00 pagi pun duk ON lagi. Jadi bising la kalu tido dekat cni. 

Kalu nak dtg tgk bola lawan kelantan nnt mari la cni dan tgk sendiri.


No comments: