SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Myvi Ekstream br Perodua

 Wah...kuar yg baru pulak lg, byk juga yg diubahsuai luar mahupun dalam. Enjin dah bagus dr dulu skit. Kalu dulu laris sekarang macam mana ye. Maklum la hebohkan sekarang minyak naik harga. Beli kereta baru teruk la nak sara hidup.

 Aku cuma duk fikir la nape kereta yg baru masih guna lagi nama Myvi tu. apsal tak wat jenama yg baru supaya nampak lebih bnyk produk Perodua ni. Aku cuma cadangkan kan je, nak letak nama tu bkn company aku. Buat apa aku sibuk. maybe ada strategi atau matlamat tertentu pihak Perodua ni. Biar la apa pn sb aku sendiri pakai Myvi tapi keluaran pertama dulu. 



Aku kalu ada duit nak jga tukar kereta baru mcm ni, tp guna la dulu yg lama tu. Elok lg pe cuma ade problem tertentu je. Aku pn bwk speed 150-180 masih ok je. Kira bleh saman la tu. Kekadang je la nak cepat kalu jauh berjalan. Dari Penang ke Johor mcm tu. 

No comments: