SELAMAT DATANG DIUCAPKAN BUAT PENGUNJUNG SEKALIAN

Aku telah ditawarkan ....


TAHNIAH !

ANDA BERJAYA DITAWARKAN UNTUK MENGIKUTI PROGRAM PENSISWAZAHAN GURU BAGI AMBILAN 2011.

MAKLUMAT TAWARAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:-

NOKP                          : 820116086461
NAMA                         : ZULFADLI BIN HAMZAH
SURAT TAWARAN AKAN DIKELUARKAN OLEH INSTITUSI YANG MENAWARKAN PENGAJIAN DALAM MASA TERDEKAT




Ini peluang yang aku tunggu selama ni. Adakah aku cukup bersedia untuk tempuh rintangan semasa belajar sambil bekerja. Bila di fikirkan balik memang patut aku ambil peluang ni sebab beberapa faktor yang mengizinkan. Muda bukan la muda sangat. Usia kian meningkat dan kita perlu fikirkan masa depan untuk keluarga. 


Harapan tu dapat lah yang boleh memberi keselesaan dalam hidup aku. Lambat lagi aku nak pencen ni tapi hampir 10 tahun aku dah berkhidmat sebagai seorang guru ni. Memang sedar tak sedar aku perlu berkhidmat lagi selama 30 tahun. Nampak memang letih dengan tugas diberikan. Halangan ni lah aku kena tempuhi, mana ada kerja yang senang sekelip mata. Jadi jutawan pun ada halangan dia sendiri. Kita je tak tau sebab tak pernah jadi jutawan. Orang kata jadi kaya senang semua dapat. Tapi tak tau mcm mane nak mula semua tu.


Semoga aku kuat dan tabah dengan dugaan yang bakal menggangu emosi. Biasa la aku ni cepat panas tapi cool down jika ada 'air con'. Doakan aku berjaya.

No comments: